frridaah

Alla inlägg under juni 2012

Av Frida - 29 juni 2012 14:31

Hej läsare!

Igår bakade vi för fullt, haha. Hallon och chokladmuffins, götttt! ;)

Har nyss kommit hem och nu sticker jag igen. Har packat väskan och lagt i lite pengar så snart drar jag till Mora på lite shopping, eller nja... inte shopping direkt utan jag ska köpa någon present, hörlurar, tights och lite mer saker.

Sen efter det sticker jag till Leksand och blir där till tisdag tror jag. Har inte med mej någon dator dit så vi får se om jag kommer kunna blogga något, ska försöka från telefonen men det tar ju så hiiiimla lång tid eftersom det inte finns någon app.


Ha en toppen dag! Pusshej.


/Alexandra

 

 

 

 

bak för fullt.. 

Av Frida - 28 juni 2012 17:27

Heyyy bloggläsare!

Just nu är jag med Nathalie j, va as längesen vi träffades så  nu var det på tiden! Vi har åkt lite moppe och sen har hon försökt lära mej lite ur am-boken. 


Hörs senare, pusshej.


/Alexandra

 

     

Av Frida - 28 juni 2012 11:33

   




hej bloggen!

jag kommer inte blogga i helgen för att vi ska spela skinnar cupen men om ni har tur så kanske jag hinner blogga någon gång i helgen! :) jag är så sjukt taggad det börjar liksom imorgon asså gud! :D 

hoppas det går bra för oss iår ! men det tror jag nästan att det gör! 


idag ska jag ta det lugnt och tagga till cupen! 


om ni har tur så får ni ett inlägg ikväll!! 


puss !



Av Frida - 27 juni 2012 22:43

Hej bloggen!

Snart ska jag slå igång  en film och krypa ner i sängen, ikväll får det bli en tidig kväll.

Idag på fotbollsmatchen träffade vi massa kompisar som jag inte sett på ett tag, tex Nathalie, Frida b, Elin, Julia och fler. Såklart oxå min bloggkompis Frida ;)

Idag var jag oxå på trafikskolan och hämtade ut böcker eftersom jag ska ta AM-kort. 


Måste oxå säga att jag har haft en toppendag med Nonno! <3

Godnatt, hörs i morgon. 


/Alexandra

 

 

man ska inte kunna alla dom här, jag vet... men ändå? det är ju hur många olika som helst? :o sick..

 

vackra.. love u! 

Av Frida - 27 juni 2012 17:03

Hej läääsare!

Inatt sov jag hos Nonno, vi kolla film och va ute lite. Snart går vi på en promenad och sen sticker vi till skinnarvallen och kollar fotbollsmatch med Frida. Najs!

Mår ni bra? Allt e bra med mej i alla fall.


Ha en bra kväll! Pusssshej.


/Alexandra

 

 

Av Frida - 27 juni 2012 15:01

       




Tjena! 

snart drar jag på träning och sen blir det att vara på vallen typ till halv 9 för jag och några kompisar ska titta när killarna spelar klockan 19.00 efter våran träning! 

sen drar jag hem till farmor och sover där :) 


och sen vet jag inte vad som händer, imorgon ska jag bara ta det lungt och ladda och tagga till skinnar cupen som blir här hela helgen! det bästa som händer under sommaren är då cuperna, och känslan när man spelar och när man bara är med laget! underbart! 


igår så var jag med malin ett tag och vi tog lite kort och bara prata, och sen åkte jag hem och bara njöt av sommarlovet! 



men nu ska jag ta och äta lite innan jag drar!


vi hörs imorgon!


puss



/// frida 




Av Frida - 26 juni 2012 19:28

Tja sötnosar!

Vad har ni för er? Själv är jag hos Nonno. Vi ska kolla film nu, tror det blir shark night... någon skräckfilm som Nonno laddat ner.


Ha de braaa, pusshej.


/Alexandra

Av Frida - 25 juni 2012 22:43

Hej bloggläsare!

Kom hem för en halvtimme sen ungefär, har varit på en långpromenad med Nonno. Va ganska gött förutom att vi e lite lata ;)

Jag har precis gjort en smoothie så nu ska jag dricka upp den och sen soooova! Upp 9 imårn på jobb igen.


Godnatt, hörs!


/Alexandra

 

     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards